TRENING FUNKCJONALNY

TRENING FUNKCJONALNY koncentruje się na treningu wzorców ruchowych, a nie na izolowaniu poszczególnych grup. Zapewnia fantastyczne środowisko do spalania tkanki tłuszczowej. Stosując ćwiczenia angażujące cale ciało , poprawiamy siłę, wytrzymałość , a także przyspieszamy metabolizm i nie marnujemy przy tym ani jednej minuty treningu. Kolejną zaleta treningu funkcjonalnego jest to że znakomicie rozwija nasze mięsnie głębokie, odpowiedzialne za stabilizacje. Mocne mięśnie głębokie w dobie siedzącego trybu życia to odpowiednia ochrona przed wieloma kontuzjami, czy bólami np. pleców, kolan.

NAJWAŻNIEJSZE ZALETY treningu funkcjonalnego:
Bardzo skutecznie spala tkankę tłuszczową
Buduję siłę podstawową
Uwidacznia rzeźbę mięśni
Ćwiczy koordynację
Zwiększa wydolność układu krążeniowo – oddechowego
Zmiana i stosowanie różnych ustawień ciała podczas ćwiczeń wpływa na panowanie precyzji ruchów, co w przełożeniu na życie codzienne pomaga w wypracowaniu optymalnego stanu zdrowia
Poprawia relację między układem mięśniowo – szkieletowym, zapewniając silne wzorce ruchowe- niezależnie od tego czy wybranym sportem jest golf, koszykówka czy MMA.

ZUMBA FITNESS

Zumba Fitness to nie jest taniec. To połączenie fitnessu i tańca. Pojawiają się podstawowe kroki poszczególnych rytmów, ale nikt nie uczy nas sztywniej i nudnej choreografii (takiej samej na każdych zajęciach).
O to właśnie chodzi, żeby za każdym razem uczyć się nowych ruchów, naśladować je i zacząć się bawić. Nie ważne, że nic nie ogarniasz na pierwszych zajęciach. To wszystko przyjdzie z czasem. Po kolejnych zajęciach będzie już łatwiej. Zobaczysz, że choreografia nie jest ważna! Rób tak jak czujesz, tak jak Tobie się podoba. Po prostu daj się ponieść energii i muzyce.
Wbrew pozorom ZUMBA FITNESS daje znakomite efekty. W ćwiczenia zaangażowane są wszystkie partie ciała, spalana jest tkanka tłuszczowa, a cała sylwetka ulega wysmukleniu i wyrzeźbieniu. Godzina takiego tańca to ok. 600 spalonych kalorii!!

PUMP & TONE

Pump & Tone to połączenie zajęć fitness oraz treningu siłowego z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od indywidualnych możliwości trenującego. W zajęciach uczestniczą zarówno MĘŻCZYŹNI, jak i KOBIETY. Dla osób, które dopiero zaczynają, proponuje się ćwiczenie bez obciążenia ( z samym gryfem).

W rytm określonej muzyki powtarza się serie ćwiczeń oraz zmienia się ich natężenie. Zespół ćwiczeń wykonywany jest na podstawie choreografii do specjalnie przygotowanych utworów muzycznych. Każdy utwór to wzmacnianie innej grupy mięśniowej m.in. nogi, klatka piersiowa, grzbiet, mięsień trójgłowy ramienia, mięsień dwugłowy ramienia, mięśnie naramienne mięśnie brzuchaoraz pośladki.

Pump & Tone to przede wszystkim duża ilość powtórzeń w różnych płaszczyznach. Dzięki temu nasze mięśnie stają się wytrzymałe. Już po kilku treningach można odczuć różnicę. Organizm zwiększa swą wydolność, co pozwala na coraz intensywniejsze treningi.

Głównymi efektami treningu wytrzymałościowego są:
- wzrost wydolności mięśniowej,
- wzrost sprawności metabolicznej mięśni,
- poprawa elastyczności i jędrności mięśni,
- utrata tkanki tłuszczowej,
- ogólna poprawa samopoczucia.

JUMPING FROG

Jumping Frog jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Warto poświęcić czas treningom na trampolinie, by zapewnić sobie nie tylko mocne ciało, zdrowie, Warto ćwiczyć na trampolinie, ponieważ będziesz pewien, że Twój czas jest właściwie zagospodarowany. Dodatkowo zapewnisz sobie nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości. Zerwij z rutyną zwykłego treningu i zacznij skakać.